Kantoorruimte Breda, Takkebijsters 3a

  • Kantoorruimte huren aan de Takkebijster 3a in Breda
  • Moderne wachtruimte op de begane grond van het kantoor in Breda
  • De entree van het kantoorgebouw
  •  Deze kantoorruimtes zijn zeer representatief en kunnen geheel naar eigen wens worden ingericht.
  • Kantoorruimte huren aan de Takkebijster 3a in Breda
  • Moderne wachtruimte op de begane grond van het kantoor in Breda
  • De entree van het kantoorgebouw
  •  Deze kantoorruimtes zijn zeer representatief en kunnen geheel naar eigen wens worden ingericht.

Direct en gratis informatie aanvragen

Oppervlakte:
30m2 tot 1 544m2
ReceptieVergaderzalen

Over dit kantoor op Takkebijsters 3a, Breda

In dit vrijstaande kantoorgebouw aan de Takkebijsters in Breda is kantoorruimte te huur. Het totale te huren oppervlak bedraagt circa 1.100 m², verdeeld over 3 bouwlagen. Er is al kantoorruimte te huur vanaf circa 360 m2. Deze kantoorruimtes zijn zeer representatief en kunnen geheel naar eigen wens worden ingericht. Hierdoor is het een zeer interessant kantoor wat geschikt is voor alle soorten ondernemers. Het kantoorgebouw beschikt tevens over 25 parkeerplaatsen op eigen terrein.

Pros

Cons

Jouw zoektocht naar een nieuw kantoor
is onze missie. Wij helpen je graag!

Onze service is geheel gratis.
Laat je inspireren en plan vrijblijvend een oriënterende bezichtiging.

De omgeving van Takkebijsters 3a, Breda

Het kantoorpand is gelegen op het bedrijventerrein "Moleneind" te Breda. De omgeving bij het kantoor wordt gekenmerkt door een combinatie van kantoor- en bedrijfsgebouwen. Verder vind je veel wiinwijken in de buurt van het kantoor.

Het kantoor ligt direct aan de A27 waardoor Utrecht, Eindhoven en Antwerpen uitstekend bereikbaar zijn met eigen vervoer. Er zijn twee bushaltes te vinden op circa vijf minuten loopafstand van het kantoor.

Wat onze klanten zeggen over Takkebijsters 3a:

Laatste reviews:

donderdag 19 januari, 2017

Nog geen reviews geschreven

Maarten

“Via Flexas een bezichtiging gepland op deze locatie. Hartelijk en professionele ontvangst op locatie en goede informatievoorziening.”