Persbericht: Merin en Flexas.nl ontvangen 14 teams op de REAL OPEN in Schoorl

REAL OPEN door Merin en Flexas.nl

Exclusief voor next-gen vastgoedprofessionals vond de eerste editie van het tennistoernooi de REAL OPEN plaats op vrijdag 26 augustus 2016. Het evenement is een initiatief van online kantoorruimte bemiddelaar Flexas.nl en verhuurder van kantoor- en bedrijfsruimte in eigen gebouwen Merin. Deelnemers van de REAL OPEN konden rekenen op een unieke mix van makelaars, vastgoedeigenaren, plezier maken en afsluitend een gezellige barbecue.

“Bij Merin willen we plekken creëren waar mensen graag naartoe gaan en waar ze gelukkig, gezond en succesvol kunnen zijn! Een echt tennistoernooi in Schoorl hoort daarbij.”, volgens verliezend finalist en mede-organisator Daan van der Veen van Merin. Het tennistoernooi is een unieke gelegenheid om op een informele manier nieuwe contacten op te doen, vakgenoten te ontmoeten en samenwerkingen uit te breiden. “Vorig jaar hebben wij in samenwerking met Merin een kleinschalig tennistoernooi georganiseerd voor medewerkers van Flexas.nl en Merin. Dit was zo’n geslaagde dag dat wij besloten hebben om dit jaar groter uit te pakken.”, aldus Marcel de Groot, eigenaar van Flexas.nl.

Team TOO tijdens de REAL OPEN

Team TOO tijdens de REAL OPEN 2016 in Schoorl

Het enthousiasme voor tennistoernooi de REAL OPEN was direct groot. Aan de start stonden 14 teams. Onder de deelnemers waren onder andere Tribes, NSI, Colliers, The Office Operators, Ans de Wijn, TREC, Regus, Based en de Chalet Group. Ieder team speelde drie wedstrijden, waarna de twee beste teams tegenover elkaar stonden in de finale. In een bloedstollende finale tussen Merin en Hanzevast nam laatstgenoemde de cup mee naar Groningen. De dag werd afgesloten met een gezellige barbecue.

Merin en Flexas.nl zijn voornemens van de REAL OPEN een jaarlijks terugkerend evenement te maken.

Blogcategorie