Kantoor van de maand: augustus 2017!

Wij selecteren elke maand het kantoor van de maand. Er zijn tegenwoordig steeds meer prachtige goed doordachte en inspirerende kantoorconcepten. Als je hier een kantoorruimte huurt weet je gewoon zeker dat je indruk zult maken op klanten en zakenrelaties. Deze maand is dIt kantoor van HNK aan de Middenweg in Den Haag de winnaar!

Het is eenvoudig te zien waarom dit kantoor nu juist het kantoor van de maand is. Alles is tot in de puntjes geregeld en doordacht. Van de locatie en de kantoorruimtes tot de inrichting/ indeling en services. Het is voor de moderne ondernemer/organisatie werkelijk een genot om hier te werken. Overal is aan gedacht.

Locatie aan de A4

De kantoorruimte in Den Haag is zeer goed te bereiken. Door de ligging direct aan de A4 is het bijzonder eenvoudig en snel te vinden. Bovendien zijn er meer dan voldoende parkeerplaatsen waardoor het niet nodig is je hierover zorgen te maken. Dat is natuurlijk ontzettend fijn als er klanten of zakenrelaties op bezoek komen.

Services voor jou, je medewerkers en klanten

Eenmaal aangekomen in het kantoorgebouw kun jij doorlopen naar het kantoor of een praatje maken in één van de gedeelde ruimtes. Bijvoorbeeld onder het genot van een heerlijk kopje koffie. Klanten en zakenrelaties worden enthousiast ontvangen bij de receptie en de weg gewezen naar jouw kantoor.

De receptie is natuurlijk niet de enige service die hier aangeboden wordt. Je kunt naast kantoorruimte ook vergader- en presentatieruimtes huren. Er zijn allerlei gezamenlijke ruimtes, onder andere een lunchroom waar je heerlijk luncht met een vers sapje, een coworking space en een koffiecorner. Er is ook een horeca service, dus als je een event organiseert is het eenvoudig om hier een borrel of hapje bij te doen. Daarnaast zijn er natuurlijk de standaard services als wifi, schoonmaakservice en extra ondersteuning.

Kantoorruimtes op maat

Ga je hier een kantoorruimte huren? Dan zijn alle opties open. Het formaat van je kantoor, de plaatsing van muren, het type  muren, de indeling en inrichting. Alles wordt turnkey opgeleverd, dus het is mogelijk om er direct in te trekken. Dit kan overweldigend lijken, maar dat is helemaal niet het geval. Je krijgt namelijk een ervaren adviseur die je helpt en assisteert bij het maken van keuzes.

Oude en nieuwe meubels en inrichting gecombineerd in deze vergaderruimte

Ongewone combinatie van strak/modern en ouderwetse stijlen

Zoals gezegd is overal aandacht aan besteed. Zo ook aan het design, de inrichting en de indeling van het gebouw. Overal kom je het strakke moderne ontwerp tegen gecombineerd met klassieke meubels of andere elementen. Op de gangen zie je ruimtes die gescheiden zijn met glazen wanden, de deur is dan een ouderwetse paneeldeur en in de kamer tref je een gietvloer, strakke wanden een industrieel open plafond en ouderwetse (retro) meubels aan. Erg bijzonder om te zien!

In het midden van het gebouw vind je het sociaal hart. Hier wordt interactie tussen ondernemers gestimuleerd en vinden vele informele ontmoetingen plaats. Bovendien worden hier regelmatig events georganiseerd en is het mogelijk om laagdrempelig te netwerken.

Ervaar het zelf!

Interesse?

Geïnteresseerd in dit kantoor of jouw kantoor als kantoorruimte van de maand? Neem contact op met de specialisten van Flexas.nl.