Het kantoor van de maand september 2015

Kantoor van de maand september 2015: de millenium tower

Iedere maand selecteert Flexas.nl het kantoor van de maand. Dit gebeurt op basis van populariteit, klantvriendelijkheid en originaliteit. De gelukkige winnaar van het kantoor van de maand september 2015 is de Millennium Tower! De Millennium Tower is één van de hoogste gebouwen van Amsterdam, een echt icoon in het business district van Sloterdijk.

Faciliteiten in de Millennium Torenbinnenkant kantoor van de maand september 2015: de Millenium Tower

Het luxe business center is gevestigd op de 12de etage en is van alle gemakken voorzien. Denk hierbij aan: glasvezelverbinding, 8 liften, een overdekte fietsenstalling en een grote parkeergarage voor huurders en hun gasten. Maar je kunt ook heerlijk lunchen in de koffiecorner of aan je conditie werken in de inpandige gym. Het professionele Service Team doet graag een stapje extra om het de huurder zo gemakkelijk mogelijk te maken. Geen tijd om je pak te laten stomen? Vlucht te boeken? Een bloemetje te sturen? Geen probleem!

Be part of the community

Huurders worden op de hoogte gehouden omtrent het reilen en zeilen van het gebouw, nieuwe huurders en wetenswaardigheden. Je huurt niet alleen een kantoor, maar bent echt onderdeel van de community. Daarom wordt er iedere maand een nieuwsbrief naar de huurders verstuurd om iedereen op de hoogte te houden. Er worden ook diverse spraakmakende events georganiseerd waar huurders in grote getale op af komen.

Volledig verzorgde kantoorruimtes

In de Millennium Toren worden volledig verzorgde kantoorruimtes aangeboden op basis van flexibele huurcontracten. Of je nou voor een maand of een jaar wilt huren, alles is mogelijk en er wordt altijd een contract op maat opgesteld! Je kan in de Millennium Tower direct aan de slag, het enige wat je mee moet nemen is je laptop! Plug & play! De onderneming van de huurder een topprioriteit, zij nemen graag het facility management uit handen, zodat je je  zorgeloos op jouw core business kan concentreren.

Het concept: onderscheiden door WOW service

Het concept onderscheidt zich op het gebied van flexibiliteit en service. Alle medewerkers, customer service representatives én managers,  worden met het WOW-programma gestimuleerd om net dat stapje extra te doen voor huurders, zonder dat het gevraagd wordt. Zo is er ieder kwartaal een WOW Award-verkiezing; de bedenker van het leukste initiatief voor een huurder wordt beloond en zelf in het zonnetje gezet!

Do we have a WOW?

Benieuwd naar een WOW? Hierbij een greep uit de verschillende voorbeelden!

Vergaderruimte kantoor van de maand september 2015

Tijdens een hittegolf kunnen dagen op werk lang duren. Een van de medewerksters bracht daarom de zomer naar kantoor en liet een ambachtelijke ijscoman langskomen voor alle huurders! Een andere CSR bezorgde een huurder een zelfgemaakte après-ski cd toen zij hoorde dat hij met de auto naar zijn wintersport bestemming moest rijden omdat er geen vluchten meer beschikbaar waren. Tevens bezorgde het een medewerker de medicijnen van een huurder die hij vergeten was op kantoor, terwijl hij onderweg was naar Schiphol. Nog voordat hij in zijn vliegtuig zat stond er iemand klaar met zijn medicijnen!

Het mooie en misschien wel de belangrijkste reden dat dit het kantoor van de maand is: je voelt de energie, er wordt met plezier en passie gewerkt om alles perfect te organiseren voor huurders.

Veranderingen op de kantorenmarkt

Het is moeilijk om altijd voorbereid te zijn op veranderingen in de markt. Ontwikkelingen gaan in een vogelvlucht en hier proberen ze in de Millennium Tower zo goed mogelijk op in te spelen. Zij verwachten dat de toekomst nog meer flexibiliteit en efficiëntie met zich mee brengt. Er is nu al een uiterst flexibele regeling, organisaties kunnen hun kantoorruimte naar gelieve downgraden of upgraden. Werken waar je bent is de toekomst: het membership kantoor.

Geinteresseerd in het kantoor van de maand september 2015?

Kijk hier voor meer informatie over dit kantoor of neem contact op via info@flexas.nl / 085 485 21 84 met één van onze kantoorruimte specialisten.

Blogcategorie