Arjen Andeweg

Naam: Arjen Andeweg     Leeftijd: 22

Over Arjen

Sinds 1 februari werkt de in Lelystad geboren Arjen Andeweg bij Flexas.nl als online contentmarketeer. Bij Flexas.nl voert hij het afstudeeronderzoek voor zijn HBO-opleiding Commerciële Economie uit. Arjen doet onderzoek naar de manier waarop Flexas.nl zijn naamsbekendheid kan verhogen.

Arjen is een rasechte Flevolander. Hij groeide op in Dronten, waar hij genoot van het motto dat deze stad draagt: ‘Dronten geeft je de ruimte’. Deze ruimte gaf Arjen vooral het goede idee om tijdens zijn MBO-opleiding Marketing & Communicatie in Zwolle stage te gaan lopen in Suriname. Naast dat hij de kneepjes van het vak leerde, leerde Arjen in de jungle van Suriname hoe je in het wild overleeft. Hij jaagde op boskalkoenen en sliep in een hangmat tussen de bomen.

Na zijn MBO-opleiding startte Arjen in 2014 met de HBO-opleiding Commerciële Economie aan de Hogeschool Windesheim. Tijdens deze studie haalde de ruimte in Dronten opnieuw het avontuurlijke in Arjen naar boven. Hij ging naar Auckland, Nieuw-Zeeland, om stage te lopen bij een uitzendbureau, volgde de minor ‘Doing Business with China’ in Chongqing, China, volgde daarna de minor ‘Managing Project in Globalized World’ in Rwanda en schreef een marketingplan in Marrakech, Marokko. Al deze indrukwekkende ervaringen wilde Arjen vervolgen met een nieuw avontuur dichtbij huis. Een avontuur in de ‘grote stad’ waar dynamiek en creativiteit voorop staan.

Met deze eisen in zijn hoofd ging Arjen op zoek naar het ideale bedrijf om af te studeren. Na een grondige zoektocht kwam hij Flexas.nl tegen. “Flexas.nl lijkt mij een jong bedrijf waar het leeft, en waar vooruitstrevend werken hoog in het vaandel staat. Daarnaast voldeed Flexas.nl exact aan mijn eisen, dus de keuze was snel gemaakt. Gelukkig werd ik door Flexas.nl aangenomen”.

Arjen hoopt bij Flexas.nl zijn kennis betreft de online marketingwereld een laatste boost te geven. “Een boost die mij klaarstoomt voor het echte werk als marketeer”, zegt hij zelf. Hij hoopt bij alle taken betrokken te worden en volledig mee te kunnen werken als marketeer zodat hij zijn marketingvaardigheden tot in detail kan ontwikkelen.

De keuze van...

Goud of zilver? Ik ga voor goud, de eerste plek. En dat staat gelijk aan winnen!
Ibiza of Frankrijk? Frankrijk, daar is, vind ik, meer cultuur, meer actie en meer avontuur te vinden
Winkels of markt? Winkels, want de markt is buiten en begint vroeg
Volvo of BMW? BMW
Sportwedstrijden of festivals? Festivals
Zoet of Hartig? Hartig
Theater of bioscoop? Bioscoop
Gelukkig zijn of mooi zijn? Gelukkig zijn
Actie of drama? Beiden
Geld of geluk? Geluk
Open vloer of eigen kantoor? Open vloer
Community of netwerken? Community
Conventioneel of modern? Modern, ik geef de voorkeur aan vernieuwing en nieuwe ervaringen